czwartek, 7 lipca 2011

Marzenia ....

Każdy z nas ma jakieś marzenia :-) te duże i jak te małe! Ale ostatnio na swojej drodze życiowej ( jak to górno lotnie brzmi!) spotykałam ludzi, którzy nie mają?

Pytanie jest:

Nie mają, bo boją się je mieć, że się nie spełnią i co....  depresja, załamanie nerwowe, słaba samo ocena.

Czy boją się wypowiadać je na głos, bo jak je wypowiedzą te się nie spełnią!

Czy są tak zaganiani w życiu, ze nie mają czasu się zatrzymać, żeby pomarzyć ?

A może nie marzą, bo po co jak i tak się nie spełnią...

4 komentarze:

  1. przeczytałam na pchełkach że miałaś jakieś problemy ,bo ja też mam za ponad 100zeta.Czy udało Ci się to jakoś załatwić??Sory że tak na blogu ale mój nie czyta mi zaszyfrowanych maili i nie miałam Twojego adresu

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ze tak późno się odzywam :-(
    Niestety nie - 0 kontaktu :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki serdeczne za odzew :o)Choć nazwano mnie impertynencką osobą towar po długim okresie otrzymałam i nauczka nic tam już nie kupię.
    Ja też mam marzenia a jedno z nich to dawna uczciwość bo nowa to cwaniactwo,aby ludzie więcej robili z potrzeby serca i z życzliwym uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń